Τρίτη 4 Φεβρουαρίου 2014

Handmade of the week- Fountaki !!

Fountaki (7)

Σήμερα θα σας παρουσιάσω με πολύ αγάπη την όμορφη χειροποίητη δημιουργία της  Ελένης!Από όσο θυμάμαι τον εαυτό μου είμαι φίλη με την Ελένη και την αδερφή της και γι'αυτό όταν άκουσα ότι έπιασε βελονάκι στο χέρι της και άρχισε να δημιουργεί ήμουν σίγουρη ότι θα κάνει θαύματα!!Μέχρι στιγμής φτιάχνει κυρίως σκουφάκια σε πολύ όμορφους χρωματικούς συνδυασμούς και τα συνοδεύει με φωτογραφίσεις ιδιαίτερης αισθητικής και διακόσμησης για τον καθένα!Κοιτάξτε πως μου έστειλε εμένα ότι είναι έτοιμο το δικό μου...

1656430_10152168553383604_719657824_n

Τρελάθηκα από τη χαρά μου μόλις το είδα!!Μπορείτε και εσείς να δείτε τα σχέδια της στο Printerest ενώ το όνομα που συνοδεύει τις δημιουργίες της είναι <<fountaki>> (πόσο τέλειοοο???)

Fountaki (4) Fountaki (3) Fountaki (5) Fountaki (6) Fountaki (2) Fountaki (1)

Ελπίζω να σας άρεσε η σημερινή μας χειροποίητη δημιουργία...μέχρι να τα ξαναπούμε...ΜΗΝ ξεχνάτε να ΧΑΜΟΓΕΛΑΤΕ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Thank you veryyy much for your visit...